Escena de El lado oscuro del corazón (1992)
Detalles de la escena
| Duración: 65 seg.. | Desnudez: yes | Creador: Ruffah |
| Nuevo tamaño de archivo: Loading... | Sonido: yes | Tamaño de archivo anterior: 48 mb |
| Formato de archivo: AOMedia Video 1 (WebM/AV1) | Resolución: 1920x1040 | Agregado: 2019-03-17 |
Actrices en esta escena
Nombre de nacimiento: Diana Faria
Fecha de nacimiento: N/A
Lugar de nacimiento: N/A
Carrera
Primeras apariciones:
Roles más importantes:
Puntos destacados de la carrera:
Nombre de nacimiento: Silvina Chaine
Fecha de nacimiento: N/A
Lugar de nacimiento: N/A
Carrera
Primeras apariciones:
Roles más importantes:
Puntos destacados de la carrera:
Biografía completa
Silvina Chaine is known for Cecilia (2021) , The Dark Side of the Heart (1992) and Victoria Small (2019) .
Sobre la película: El lado oscuro del corazón (1992)
Título alternativo: O Lado Escuro do Coração, Le côté obscur du coeur, The Dark Side of the Heart, Die dunkle Seite des Herzens, A szív sötét oldala, Ciemna strona serca, Темная сторона сердца, Heart's Dark Side
Director: Eliseo Subiela
Guionista: Oliverio Girondo, Juan Gelman, Mario Benedetti, Eliseo Subiela
Producción & Género
Premios & Similares
Premios:
Similar:
Palabras clave
Palabras clave: friendship, poetry, eroticism, surrealism, sculpture, mustache, bohemian, death personified, wanderings, pirañera bed
Historia
Oliveiro is a young poet living in Buenos Aires where sometimes he has to sell his ideas to an advertising agency to make a living or exchange his poems for a steak. In Montevideo, he meets a prostitute, Ana, with whom he falls in love. Back in Buenos Aires, he accepts a contract with a publicity agency to get the money for three days of love with her. Will he get what he's searching for when his ideal of love's pleasure is literally going in levitation while making love?
Resumen
In Buenos Aires, young poet Oliveira struggles to make ends meet, often bartering his verses for sustenance or selling creative ideas to advertising agencies. A chance encounter in Montevideo with Ana, a prostitute, sparks an instant connection and profound love. Desperate to secure three days of intimacy with her, Oliveira accepts a lucrative contract back home. But as he embarks on this passionate escapade, Oliveira discovers that his idealized notion of lovemaking might be more metaphorically 'uplifting' than physically possible.